Evde sanki bir ergen ile uğraşıyorum. Parka gitsek eve dönme saati gelince dönmemek için ağlıyor. Yemek saati yememek için ağlıyor. Sabah uyanmamak gece uyumamak için ağlıyor. Asla hiç bir dediğimi yapmıyor. Bunu yapmıyoruz dediğim ne varsa yapıyor asla sözümü dinlemiyor ben napacağımı şaşırdım. Allah acısını göstermesin ama doğduğundan beri rahat sakin bir gün geçiremez oldum . Bebekliğinden beri eziyeti hiç bitmedi