5 gündür başımın tam tepe noktasında avuç içi kadar bir yerde o kadar bir hassasiyet var ki başıma dokunamıyorum saçımı tarayamıyorum rüzgar deyse acıyor ağrıyor sadece orada var ciltte bi problem yok kaşıntı kızarıklıklık döküntü yok saç köklerim acıyor tarif edemiyorum hani bir yerde büyük bi sivilce çıkr da etrafına dokunamazsınya aynı öyle bi acı var acile gittim cildiyelik bi durum görünmüyor sinirlerle alakalı olabilir dedi burda yapabilecek bişey yok dedi gönderdi nörolojiye randevu bulamıyorum tek hastane olduğu için yaşadığım ilde özel hastane bile yok, lütfen başına gelen bilgisi olan varsa nolur yazsın kafayı yicem artık korkmaya başladım kötü birşey çıkacak diye