Lütfen kullananlar bilgi verebilir mi? Uzun zamandır lohusa depresyonu ve anksiyetemi yenemedim artık baş edemiyordum doktorum bunu verdi anne sütüne çok çok az geçtiğini iletti kullandıktannsonra her emzirmede sütümü çok az sağıp öyle emzirmemi ve emzirme aralıklarını açmamı söyledi ben zaten günde 2 kez emziriyorum ama gece diştrn dolayı sürekli emmek istiyor oğlum 1 yaşında ve ben kendimi daha kötü hissediyorum nasıl yapıcam onu etkiler mi korkusu daha çok sardı içimi kullananlar destek olabilir mi