buketozay https://mutluresim.com/image/IMG-7727.X3N0Cu merhaba üç buçuk aylık bebeğimin kolları ve yüzü bu şekilde biraz göğüs ve karın bölgesinde de var isilik mi alerji mi anlamadım
Mrskoc buketozay umarım isiliktir ya benim kızda da azar azar cıkıp tüm vücuduna dağılmıştı yumurta alerjisi çıkmıştı ne olur ne olmaz bir doktora gösterin
PeekaBoo_ buketozay farklı bir şey yemediyseniz ve sadece bu görüntü varsa (ağız kenarında yanaklarda yoksa) başka alerji belirtisi de yoksa isilik gibi duruyor
buketozay simseklivekalpli kolda da çıkar mı böyle isilik boynunda bi ara olmuştu ama buralarda hiç yoktu endişelendim
buketozay Mrskoc daha üç buçuk aylık sadece mama ile besleniyor şuan daha önce mamadan kaynaklı olmamıştı ama geçen gün sma optipro bulamadığımız için confort almıştık bi kutu onu dokundu acaba dedim
tahin PeekaBoo_ çenede varsa ne oluyor acaba gerçi aşırı salyamız var ve diş kaşıyıcı sokup duruyor ama
buketozay MayaliHamur bir kere daha isilik oldu ama sadece yanak ve boynunda vardı kollarda ilk defa görüyorum vücuttada yoktu
Mrskoc buketozay he o zaman sizden kaynaklı bir alerjen de söz konusu değil o zaman mamayı takip edersiniz nişastalı suyla mı yıkıyoduk tam hatırlamadım doktorum isilik için önermişti belki siz de duymuşsunuzdur . İsilikse geçecektir