aselina8006 Kızlar sağlık ocağının verdiği vegaferon damla kakada kan huzursuzluk ağlama krizi yaparmı? Kullanan varmı? Yada temiz içerikli kaka gaz ağrı sıkıntısı yapmayan damla kullanan varmı?
pimpiriklianne43 aselina8006 ben hiç kullanmadım doktorum ocean microfer tavsiye etti hiçbir yan etki yapmadi
simseklivekalpli aselina8006 devletin verdiği damlalarda katkı oluyor o da huzursuzluk yapiyor maalesef. Geçmiş olsun
aselina8006 simseklivekalpli ebeye sordum birde ya. Bana yan etki yapmaz dedi. Zaten bebeğim alerjik. Çok zor bakması birde bu damla yüzünden daha huzursuz oldu.
pimpiriklianne43 aselina8006 benim sağlık ocağındaki ebe kabizlik yapar 10 günü geçerse ilaci değiştir dedi bende oyuzden hiç kullanmadım
Ozgeylulll aselina8006 Alerjik okduğunu alta inince gördüm alerjikse kesinlikle kullanma ben vitagil kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım tadıda güzel severek içti hep bı anlık boşlukla verdim vegaferonu çok kötü bir damla
aselina8006 pimpiriklianne43 D vitaminini kullanıyorum. Sanırım demir ilacını da ocean alacağım. Kilosu kadar mı veriyosunuz onu da.
pimpiriklianne43 aselina8006 hayir canim içinde damlalik var onda 0.5 ml yazan yer var oraya kadar 2 kere çekip veriyorum doktorumuz öyle dedi
aselina8006 Gokturkmom sanırım ocean alacağım d vitamini onu kullanıyorum memnundum sordum birde ebeye ya bişe olmaz dedi birde bana çok sinirliyim ebeye
amantanrimdidim aselina8006 ben ilk bebeğimde kullandım onu hazımsızlık ve huzursuzluk yapıyordu. 2.de hiç kullanmadan çöpe attım ocean kullanıyorum. D vitamini kullanıyorum ama onda sorun yok