mom97X özgürlük altında şımartma kısmına katılıyorum. Herkesin çocuğu özel, herkesinki biricik, herkesinki bir birey buraya kadar tamam. Ama her şeye evet demek, her istediğini yapmak, sınır cizmemek, çocuğun başında pervane olmak (helikopter ebeveyn diye geçiyor araştırmak isteyenler için) yanlış.
Çocuk hayırı da bilecek. Çocuk yapma dediğin şeyin ne kadar zorlarsa zorlasin olmayacağını bilecek.
3 çocuğum var, ilki sınırsız büyüdü. Aman kızma, aman ezilmesin, aman üzülmesin, kız çocuğu ilerde pısırık olur eşine ses çıkaramaz derken kız bize aslan oldu. Ne söz dinler ne bişey. Oğlum da 2.cocuk olma sebebiyle arada kaynadı. Üçüncüyü tamamen kendi keyfime göre büyütüyorum, eşim karışamıyor. 22 aylık olacak, kızdığımı anlar. Bırakır. Ağlar sebepsiz, bakmadığım an çığlıklara girmek yerine kalkar normale döner. Niye bu kadar uzun yazdım bilmiyorum da 😄 kızmak vurmak aşağılamak değil sınır çizmek diyorum ben. İkisinin de ortası.