Palmiye1 okul hayatı boyunca bütün arkadaslarıyla güllük gülistanlık anlasmayacak maalesef, yazın olmaz kışın olur, anaokulunda olmaz ilkokulda olur. Böyle zorba cocuklar malesef her yerde var. Kızınıza birisi vurduğunda aynı sekilde tepki vermesini öğretin. Ezmesinler. Benim de kızım okul cağına gelince öğreteceğim sey bu olacak. Kimseye ilk vuran olma ama vuran olursa elin armut toplamasın. Bazı cocukların dilinden kendi dilleryle konusmak gerekiyor aile ilgisizse cocuk ne yapsın ne gördüyse onu yapıyo. Böyle böyle büyüyecekler. Bence almayın öğretmen de ilgiliyse