nilsara Hanımlar bebeğim 1 ay önce ek gıdaya başladı ama 15 gündür kabız lık oluyor devamlı probiyotik kullanıyoruz yemeklerine zeytinyağı mutlaka koyuyorum ama sürekli kabız oluyor kayısı yediriyorun oda işe yaramıyor ne yapabilirim acaba
mercankus nilsara ay beş uçuk aylık kısım hafıften tadımöara başlamıştım ki bagırdakları hazır olmadığını anladım anne sütüne devam bi sure daha vermeyecegım
suheyla92 nilsara kabiz olmamasi icin bisey yapmalisiniz kabizligi cozmek icin degil, muhtemelen fazla ve yanlis bekliyorsunuz. Bi heyecanla fazla fazla yediriyor olabilir misiniz?
huma216_ nilsara canım benim bebeğimde öyleydi kayısı kurusu aldırdım sıcak suya koydum onu içirdim gecede yapmış sukur kakasini
nilsara mercankus bizimki 6.5 oldu ama ilk zamanlar bi sıkıntı yoktu yeni olmaya başladı kabız oluyor o tuvaletini yaptıktan sonra 3-4 gün fazla fazla tuvaletini yapıyor ama sonra geri kabız oluyor çözemedim bi türlü
mercankus nilsara yanı bağırsak önemli hemsıremız yedıncı ayda baslasanızda olır acele etmeyın dedi kilosu önde diye bekleyecegım bende
nilsara mercankus anladım bizim kız alıştı galiba yemek yemeyince ağlıyor uyumuyor oyüzden kesemiyorum açıkcası
suheyla92 nilsara yedigi kucuk 1 cay bardagini gecmemeli ve hergun irmik pirinc unu vb seyleri veriyorsaniz kabiz yapmis olabilir
nilsara suheyla92 prinç unu hiç vermedim ama çorba yapıyorum ertesi günü meyve bi gün çorba bi gün meyve şeklinde ilerliyorum ama neden böyle oldu çözemedim acaba alerji olabilir mi
suheyla92 nilsara beslenmesinde sorun yoksa bence bagirsaklari tam gelismedigi icindir benm oglum da oyleydi en ufak seye kabiz olurdu 1 yasindan sonra kendi kendine duzeldi o zamana kadar kabiz oldukca her sabah 1 cay kasigi hindistan cevizi yagi verdim mamasina kattim iyi geliyor gercekten