Kızım 19 aylık olacak normalde de sakin bir çocuk değil ama şu aralar hiç durmuyor koltukların tepesine çıkıp atlıyor ne varsa döküp dağıtıyor oyun oynatmaya çalışıyorum 2 dk sürmeden bırakıp gidiyor ısrarla istediği şeyi almaya çalışıyor vermezsem ağlıyor alınca fırlatıp gülüyor odadan odaya geçerken bile elimi tutup gel diyor gerçekten çok yoruldum geçici mi yoksa 2 yaş sendromu mu geliyor