Bu aşılar benim kızda da ağır geçmişti. Ağrısı olmustu. Gece sürekli ateş ölçüp durmuştm. Aşı yerinin biraz daha altına buz kalıbı koyun hafifletir. Sabır isteyen bir durum. 1 haftaya toparlar inşallah geçmiş olsun. Telaş etmeyin yani normal böyle olması