kuzeymom28 Merhaba kızlar 20 günlük gecikme yaşıyorum. 2 kere comfort marka test yaptım negatif çıktı. Sizlerden testte negatif olup da kanda pozitif gören arkadaşlarımız var mı acaba. Pazartesi günü test yaptıracağım.
Irmakk1 kuzeymom28 canim 20 günlük gecikmede belli olmaması imkansız hamile degilsin bence. Stresten vs regli olmuyor olabilirsin
karpuz_ kuzeymom28 2 aydır falan herkeste var bu regl olmama nedense bende yaşamıştım 🤷🏻♀️ ama senin baya geçmiş bence doktora görün adet söktürücü verir eğer hamile değilsen
kuzeymom28 Irmakk1 olabilir canım. Aslında stres yaşayan biri değilim ama bilemiyorum. Düşünmüyoruz zaten bebişim daha küçük 🌸
Mlkkrm kuzeymom28 Belki vardır teste sen gormuyosundur testi flaşlı cekip yuklermisin bizde bakalım belki cok hafıftır sen gormuyosundur canım
kuzeymom28 Mlkkrm atmıştım testi 🫣 kan vermeden önce tekrar mı yapsam diye düşünüyorum bende. Yarın normal test aldırayım onu yapayım.
kuzeymom28 Mlkkrm test yaptım bu arada negatif çıktı normal kaset test yaptım bu sefer. Hamilelik yok belli ama niye gelmez ki