Selam. Büyük bir sitemle ve yorgunlukla yazıyorum az önce omzumda uyuttuğum uyanmasın diye 40 dk hareket etmediğim kızım beşiğine koydum ve 10 dk sonra uyandı. Emzik almıyor ne yaptıysam almıyorrr sakinleşmiyor haliyle yani vereyim ağzına emsin uyusun yokkk. Omzuma alıyorum çünkü orda uyuyor bi tek bu sefer benim belim ve omzum pert durumda ve uyuştu. Kimsemde yok bana akıl verin bu lanet emziği nasıl alıştıracam.