Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 8 aylık bu zamana kadar hamileliğimde ve emzirme döneminde hiç alkol tüketmedim tabiiki fakat bazen insanın canı çok istiyor internette de çok araştırdım bir kadeh veya bir şişe alkol içtikten 2-3 saat sonra emzirilebilir diyor bununla ilgili bilgisi olan var mı?