Hadianne beze yeniden bailadıysanız bi iki hafta bezle devam edin ☘️ bu zamanda stresinizi atın, bazen stresimizi çok yansıtıyoruz çocuklara onlardan da buşekilde tepki geliyor. Her çocuğun gelişimi farklı kimseyle kıyaslamayın sakin kalın. ☺️ benim de kızım üç ay hep söyledi sonra kaçırma durumları oldu. Doktorum ilk üç aydan sonrası bu davranışlar normal demişti.