Mrlgrbz Arkadaşlar merhaba Bebeğim 20 günlük 3 4 gündür sürekli emmek istiyor bıraktığım an hemen uyuyor karnı da aç değil eminim gaz dan olabılır mı doktorumuz damla vermedi acana kendım başlasam mı emın olamıyorum 🙄
Bsrahzl Mrlgrbzcanim gazı olmadığı için rahat uyku çekerler rahat ol ama dua et gazı olmasın gaz sancisi bile olsa uyuyamazlar
Alparslanozge Bende cok erken diye başlamak istemiyordum şuanda 1 ay 5 günlüğüz ama 3 haftadan sonra basladim Nurse harveys çok iyi geldi bence kullan şimdide hergun 3 çay kaşığı rezene 3 çay kaşığı anason veriyorum vermediğim zaman çok ağır geçiyor sancısı
Mrlgrbz Alparslanozge dr ye sordum bu hafta masajla çıkarmasına yardmcı ol dedı sadece ama hala devam ederse mecburen bnde başlayacağım
Mrlgrbz [bilinmeyen] ılk bebeğim o yüzden tecrübem malesef yok dr ye sordum oda erken dedı damla ıcın veren arkadaşlara sormk istedım
Mrlgrbz Ftmsnny yarın alacağım bende devam ederse bugün rahatladı şükürler olsun ki allahm sağlıklı ömürler nasip etsin canım bebişinede hayrlı olsun sana da ☺️