aselkussum aynı durum 2 gecedir bizde de yaşanıyor .9 ay 21 günlüğüz zaten gece en iyi uyuduğumuz 2 saatte bir uyanma olurdu,onda bile tam yatırdım derken 20 dk sonra ağlayıp tekrar beşiğini 5-10 dk sallayınca tam dalardı.Saat başı kalksa bile en azından uyurdu.2 gecedir bişe oldu anlamadım.Ayakta sallıyorum ilk uykuya geçiyor 20 dk yada 40 dk sonra bir uyanıyor bir daha uyku falan yok sallıyorum daldı zannedip yatağına koyuyorum 1 dk sonra uyanıyor.kalkıyor oynuyor gündüz gibi hareketler yapıyor gülüyor şakalaşıyor ,uyutmak isteyip ayağımda salladığımda sürekli ayaklarını yukarı kaldırıp sertçe indiriyor ve ağlıyor.İşin kötüsü önceden yarım saat olan gündüz uykularını bu ay çoğunlukla 1 saate çıkarmıştı bu 2 gündür o da gitti yine yarım saate düştü .Ne yapıcam bilmiyorum çok yoruldum🥺