Bizde klima var bozuldu garantisi yok 5 bin lira istedi tamirci. Su an onu yaptırmak mı yoksa üstüne az bıraz daha koyup tasınabılır olanlardan almak mı daha mantıklı olur dıye düşündüm. Oda oda gezdiririm daha kullanışlı olur mu diye düşünüyorum bi yandan