2 3 gundur düzensiz atesi var boyun ve baş bolgesı 38 i buluyor sonra hemen düşüyor boyle gun içinde 1 saat felan oluyordur gece olmuyor ama kulaktan normal hiç hastalık belirtisi yok aşıyı da doktor ertele dedı 1 hafta 3 gunu gecen ateste doktor bakmalı diyorlar ya gitsem durduk yere antibiyotik verecekler bende sarımsak kürü yapıp verıyorum 2 gundur alt yan kesiciler cıkıyor acaba o mu vucudunu sıcak yapıp sonra düşürüyor dıyorum sonucta cok ciddi bi ates degil yinede aşı agır gelir de cok cıkar atesi diye yaptırmadım mı yada dıyorum havalardan mı