sek_kahve Mrvalpr eşle beraber bakmak tek bakmak sayılırsa 1.5 aylıktan itibaren. Zaten 25.güne kadar hastanede kaldıkları için 3 hafta falan birilerinin desteği oldu sadece diyebilirim
eleftwins Mrvalpr 3.5 aylıktan itibaren tek baktım tabii eşim çok yardımcı oldu sağolsun zorlandık falan ama şimdi 18 aylıklar büyükdükçe rahatladık
bno Suan ikizlerim 21 aylık ve dogduklarından beri tek bakıyorum evet zor ama biraz cocukların mizaclarıylada alakalı bi durum ikizlerden biri çok uslu olmasına rağmen diğeri 3 cocuga tek basına bedel mesela o yüzden kendinizi sıkmadan serbest bırakarak bi zamandan sonra buyumesine izin vermeniz gerekiyor çünkü asla herseye yetişemezsiniz tek başınıza
beril12345 2,5 aydan sonra tek bakmaya başladım. Zaman zaman zorlansam da iyiki tek bakıyorum, karışanım yok. Çocuklarım benim kurallarıma göre büyüyor, kafam rahat
Mrvalpr Peki ne zamandan sonra rahatladınız .suan 1 buçuk aylıklar yenidoğan inanılmaz zor geliyor bana
arad00 Benim ikizlerimde 15 aylık hep tek baktım bence ikizlerde en iyisi tek bakmak düzenlerini ancak sen oturtursan olur
ebrucellat 2 hafta yanımda kaldılar 1 tanede kızım vardı şimdi ikizlerimede tek bakıyorum Allah yardım ediyor bence tek daha iyi emin olun