sebebiyok ay evet bende hep düz keserim bu tırnağı doğduğunda daha batıktı resmen o zaman masajla düzelttim ama şuan iltihaplanmış . El tırnaklarıda ilk zamanlar hep böyle kızarır batık gibi olurdu ama zaten yanlarına girecek kadar tırnakları olmadığından hep düz kesip bırakıyorum öyle derin almıyorum . Yarın için götürüp bari krem yazdıralım en azından evde şuan için yapılacak bişey varsa diye yazdım