46 günlük olduk her beslenmeden sonra kusuyor :( ayda 1 kilo alıyor ama bana az gelıyor yanı o kadar fazla kusuyor ki kusmasa daha da alırdı diye üzülüyorum tabıkı sağlık onemlı olan ama üzülüyorum ister istemez çok fazla kusuyor bunun bi çözümü var mı doktor ilacı falan yok dedi gaz damlası verıp gondermıstı 6.ayda biter kusması dedi. Sizin bebişlerin kusması ne zaman bitti