Mel93 33 aylık oğlumu verdim. İlk gün çok ağladı ama baktı çare yok öğretmeniyle yemek bile yedi, ertesi gün 2 saate yakın kaldı kreşte, 3. Gün yine 2 saat kaldı. 4. Gün elimi bırakıp ağlamadan girdi ve biz şok olduk 4 saat kaldı, 5. Gün çıldırırcasına ağladı gitmem diye. Babası da kıyamadı aldık biz.
Tamam 5 gün öyle böyle gitti ama her sabah evde gitmem diye ağlıyordu. Eşimde hergün ağlıyor çocuk yazık dedi. Oysaki alışacaktı benim oğlum bence.