agustosbocegim bende kayıt yaptırdım 4 yaş anasınıfı bizdende 1250₺ katkı payını yatırdığımıza dair makbuz, kimlik fotokopisi, 6 vesikalık fotoğraf ve kayıt formu fotoğrafıda okul açılınca öğretmenine verecekmişiz. Kırtasiye malzemesi vb. şeyleri daha istemediler.