

Kızlar 3,5 aylıkken doktorumuz diş geliyor dedi şuan 9,5 aylık hala aynı görünüyor diş var bardaklada ses geliyor ama çıkmıyor büyümüyor böyle bi durum yaşayan varmı ne kadar sürede çıktı huysuzluğu ağrısı oluyor bazen sebepsizce ağlıyor diş tozu verince rahatlıyor