Osman hoca ek gıdaya başlayan bebeklerde 48 saat kaka yapmamayı kabızlık olarak belirtiyor. En son pazartesi günü çok çok az yaptı yani beze bulaşmadı bile böyle kıçında kaldı katıydı biraz kıvamı. Salı yapma da bugün çarşamba yine yapmadı. Dün muz vermiştim bugün vermedim kayısı verdim, zeytinyağı verdim, yoğurt verdim. Çorba yapmıştım ama saatini tutturamadım midesine dokunur bu saatten sonra diye veremedim. Başka ne verebilirim