miabel9 Kızlar dün sabah kızıma 9 ay aşısı yaptırdım dün bir şey yoktu. Bugün kızarık ve hafif kabarık . Daha önce başınıza geldi mi acaba? Bu arada resimde yuvarlağın üst kısımdaki verem aşısı izi. Dün ki aşı dairenin içindeki yere yapıldı
miabel9 gizememre evet sadece o bölge o şekilde. Onun dışında bir şey yok. İnşallah önemli bir durum değildir🙏🏻
miabel9 berengulce merhaba hayır hala aynı . Doktoru eğer kızarıklık artarsa antibiyotik vereceğini söyledi