Ahsensmom_ Sıcaklar dayanılmaz oldu klima taktıramam kiracıyım güzel vantilatör alayım bari varmı memnun olduğunuz marka model
Tatlican Ahsensmom_ Oyy kardeşimde kirada oda klıma alamadı taşınırken bi dünya takma parası alıyorlar
ciray Ahsensmom_ fakirin kule tipi vantilatörü var biz de. Fena değil. 1-2 derecesi iyi ama 3. Derecede biraz gürültülü o sıkıntı. Ama iş görüyor, diğer vantilatörlerden daha güçlü en azından.
organikirmik Ahsensmom_ tavan vantilatörü aldık iyi geldi odanın derecesini düşürmüyor ama serinletiyor
minikmisimben Arçelik’te gördük bir tane içine şey koyulanlardan onu alacağız bizde. Kule tipi olanlar çok soğutmuyormuş sanırım
minikmisimben Arçelik’te gördük bir tane içine şey koyulanlardan onu alacağız bizde. Kule tipi olanlar çok soğutmuyormuş sanırım