Bende aynı konudan muzdaribim kızım 2 yaşında ve uyumak istediğinde kendini boş bulduğunda yani yapacak birşey bulamadığında ki bence arkadaşsızlıktan dolayı parmağını emiyor parkta arkadaşı olduğunda vs yapmıyor çünkü herşeyi denedim acı oje kına sabır taşı parmak bantlama eldiven vs yok yani bırakmıyor en iyisi erkenden engellemek mesela yara bandı çok işe yarıyor çıkartmayı öğrenmeden sarın bence