bcmbzz Kızlar 1ay 7günlük bebeğim var son 2haftadır uyandıktan sonra resmen 2saat beni emiyor kısır döngü gibi emzir gaz çıkar tekrar emzir çok yoruldum uykuya da cpk zor dalıyor siizn de böyle mi
Uffsananebeslk bcmbzz Öyle olması gerek ama. Ben sürekli emziriyordum durmadan. Çocuğu 2 göğsümden emiri yatırıyordum sonra şerbet, komposto, su içirip yine emziriyordum bu normal yani bi fabrika gibiydim
ronza bcmbzz 15 günlük benimki hep meme ağzında çıkarınca uyumuyordu tekrar istiyordu mama verince uyuyor mecburen süt verdikten sonra uyumayınca mama veriyorum
dunnobeck bcmbzz Evet biz de böyleyiz. Hatta arttırıyorum, benim bebeğim beni emzik gibi kullanmayı tercih ettiği için aç olmadığı zamanlarda da emip sütü dışarıya atmaktan hoşlanıyor 🫠 Bir de koliklik mevcut. Gerçekten kısır döngü
Pinrrr bcmbzz cnm ilk aylar evet zor hele uykusuzluk hep aynı şeyleri yapılsın gece gündüz ama zaman hızlı geçiyor şuan 11 aylık bizimki yerinde durmuyo şakalar oyunlar inan daha güzel günler bekliyor seni
asli08 dunnobeck bebegim 11 aylik hala öyle meme de uyuyor bide gece sık sık uyanır meme emer çok yoruldum artık kaynanam her gün bize gelir çocuğa bak ben dinleneyim dimi agliyor meme istiyor iki mizmizlansa meme istiyor uykusu geliyor meme emsinde uyusun resmen emzirmekten soğudum ya bi kere cocugumu uyutmus değil uyutamaz ama sorsan sülaledki bütün bebeklere o bakmış ne hikmetse kendi torununa bi faydası yok ay içimi döktüm sanki
dunnobeck asli08 Kendi geleceğimizi gördüm galiba 🥲 Benim bebeğim daha 1.5 aylık, çalışmaya başlayınca kayınvalidem bakacak. Çok merak ediyorum bizi nelerin beklediğini…
bcmbzz Pinrrr insallah ya inşallah çünkü çok yoruldum bazen isyan ediyorum sinirlenip üzülüyorum sonra da vicdan yapıyorum çok tuhaf duygular