Arkadaşlar merhaba doğum yapalı 57 gün oldu. Doğumdan önce başlayan ve asla geçmeyen kaşıntım var her yerim yara oldum .hangi doktora gittiysem sadece nemlendirici ve kaşıntı ilacı veriyor bazıları ne olduğunu bile söylemiyor . Hepsinin tek dediği şey uyuz olmadığım . Bildiğiniz bir dermatolog var mı ?