esrabade kızlar hamileyken kaşıntım olmustu ozamanda vücudumda çıkmıştı doğum yaptıktan sonra ellerimde böyle şeyler çıkmaya basladı kaç kere cildiyeye gittim gittiğimde hep iyileşmiş olduğu için dr foto gösterdim hep bana cilt kuruluğundan dedi her seferin de ama ben sanmıyorum sadece ellerimde kasıntı ile çıkıyor sonra batıyor ve acıyor başına gelen var mı ne dir bu yine randevu aldım cildiyeye gidecem alerji testi bile yaptırdım sadece mantara çıktı ondan da böyle olur mu sanmıyorum kurdesene benziyor mu sizce