Kızlar bebeğim bugün böyle emdikten sonra gaz çıkarırken parça parça kustu üşütmüş diyorlar yada fazlasını kustu diyorlar sizce niye öyle olmuştur bir kere daha kendini parmaklarını ağzına sokuyor diye kusturmuştu ama böyle değil sanırım hatırlamıyorum bunun gibiydi yine ya yine parmak soktu sırtınısıvazlıyordum görmedim hemen üşütmüş dediler sinirlerim bozuldu klimayla bile uyumuyor 27cde duruyo klima altsız bırakmıyorum çorapsız asla hatta bazen ince Müslüm örtü örtüyorum yani