Merhaba arkadaşlar bebegim 2 ay 5 günlük sütüm artik cok yetersiz geliyor beslenme olarak cogunlukla mama iciyor SMA OPTIPRO kullaniyordum ama bir kutu (400 gr) 5 gün anca gidiyor ve butce olarak artik biraz zorluyor
Bebelac golda gecmeyi dusunuyorum kullansam bebegim sever mi acaba bi farklilik hisseder mii kilo alimi nasil oluyor bebelac goldun bilmiyorum rica etsem kullanan anneler bilgi verirse sevinirimm 💕🌸