Kızlar ben bebeğimi yalnızca 4 ay emzirdim o günden beri hiç emmedi. Bir haftadır ben uzanırken yanıma geliyo meme diyo açtırıyo emmek istiyo yani şok yaşıyorum böyle bişey yaşayan var mı mama diye ağlıyo hem gülüyorum hem de acaba neden diye merak ediyorum sütüm de yok tabi ki malesef 😂 artık unutturuyorum kafasını dağıtıyorum ama sebep ne olabilir