papatya_17 Kızlar tesettürlüyüm abiyemin üzerine elbiseyle aynı renk şal taktırıp aksesuar taktıracağım sizce hangisi daha uygun gümüş olan mı yoksa kristal taşlı mı
Teletabianteni forumgurmesi aklıma geldiniz dün epeydir forum gurmesinin yorumlarını görmüyorum dedim kendi kendime
papatya_17 forumgurmesi kendi ablamın düğününde aksesuar olarak takmak istedim tesettürlü bayanlarda çok şık güzel duruyor
2prensesimvarcanim papatya_17 tabi seçim sizin ama bence bunların modası gecti önceden yakınların düğününde takılıyordu şal eşarp yaptırıp kuaförde fazla modaydı ama şuan sade şal daha hoş durur bence
Teletabianteni forumgurmesi cennetimin kokusu hatirlar mısınız bilmem sohbetimiz olmamıştı postlardan denk gelmis olabilirsiniz