elifgngr Selam herkese dikiş olalı 2 ay oldu 1 ay önce de dikislerim düştü ama silerken hafif hafif kanamalar oluyor normal mi acaba
elifgngr simseklivekalpli doktora da gitmek istemiyorum ya bu ikinci dikişim doğumdan 14 gün sonra açılmıştı tekrar dikiş atıldı ama üstünden 2 ay geçti sonuçta açılma vs olmamıştır diye düşünüyorum sadece unutup bı kez sert sildim orayı tahriş ettim sanırım şimdi ne zaman silsem hafif bı kanama oluyor 🫠
annekko elifgngr he birde tavsiye vereyim et ve salata tüket daha hızlı kapanıyor en son bol bol tükettim iyi geldi kapandı