Miracinannesi_ İki gündür adet sancıları girip çıkıyor adet olmuyorum suphelendim test yaptım ama anlayamıyorum bir de siz bakar mısınız Bebetime testi Yarım saat sonra böyle oldu Bu da ilk 5-10 dakika içindeki hali
karpuz_ Miracinannesi_ test bozuk gibi yenileyin bence ama bunlara 4 5 damla değil 3 damla damlatmak gerekiyor diye biliyorum
Miracinannesi_ karpuz_ prospektusunde 4-5 damla yazıyor diye 5 damla damlatmistim keşke iki tane alsaydım şimdi çıkıp almaya da üşeniyorum 😅
Miracinannesi_ sedanurrdemiral birkaç gün daha bekleyip duruma göre tekrar yapayım diye dusundum adet sancilarim giriyor çıkıyor
bilgedm Miracinannesi_ Çizgi var ama test mi bozuk idrar mı fazla gelmiş bilemedim. Emin olmak için tekrarlarsanız daha iyi olur gibi.
Miracinannesi_ bilgedm ilk 10 dakikada ki gibi kalsaydi gidip kan verecektim yarım saat sonra böyle olunca kafam karıştı benimde
bilgedm Miracinannesi_ Muhtemelen idrarı fazla damlattığınız için dağılmış. Benim çizgim çok daha silikti arka arkaya bi tane erken gebelik testi bi tane de kaset yaptım onlarda da silik çizgi görünce kan verdim. Bi test daha yapıp idrarı 3 damla falan damlatırsanız daha iyi olur.