Anneler yardımınıza ihtiyacım var . Oğlum 2.5 aylık . Hem mama hem süt ile besleniyor . 1 haftadır sarı yeşil pütürlü sesli şekilde ishali var . İki defa doktora götürdüm tahlilleri temiz çıkıyor . Doktor probiyotik kullan su ver beslenmesine dikkat et geçer diyor . Bunları zaten yapıyorum ama 1 haftadır geçmiyor . Günde 8-9 kez kaka yapıyor. Bu durumu yaşayan var mı nasıl geçti kaç güne geçti kafayı Yicem