Evet yanlış okumadınız resmen uykudan korkuyor. Uyutacağımı anlayınca ağlamaya çığlıklar atmaya başlıyor.
Kızım prematüre doğdu şu an 5 aylık (düzeltilmiş yaş 3 ay 20 günlük) atak döneminde miyiz ne zaman geçecek hiç bilmiyorum. Buraya yazıyorum belki bir motivasyon, yada işe yarayacak bir yöntem gelir diye.
İlk zamanlar da sıkıntılıydı ama sonra emziği ve uyku arkadaşını verdiğim gibi uykuya dalan bebeğimin 4. Aya girdikten sonra uykuları iyice bozuldu. Bir ara evin içinde depar atmam gerekti, bir ara kucağımda sallamam gerekti vs derken şimdi hiç bir şekilde uyumuyor. Mesela sabah ilk kez memede uyuttum ama ikinci uykuda bunu yapacağımı anlayıp yine çığlıklar atmaya başladı. Bu sefer farklı bir şey yapıp ayağımda salladım zaten uyuduğu yarım saat şimdi ayağıma koyduğum gibi çığlık atıyor. Yeni bir yöntemle uyutabiliyorum ama ikinci sefer o yöntemi uygulayamıyorum çünkü anlıyor uyuyacağımı resmen uyumaktan korkuyor gibi. Bütün gün hiç bir şey yapamıyorum. Eskiden sıcak bir kahve içemiyorum derdim şu an bir bardak su içemiyorum. Bu yazıyı bile parça parça saatlerdir yazmaya çalışıyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum lütfen biraz destek verin bana 😢