prp2727 Biberonu ağzından çekince ya da içindeki mama bitince ağlıyorsa doymuyordur. Çok diyenler olur belki ama bi 90ml yapıp deneyin isterseniz. Benimki ağlıyordu annem hep aç bu çocuk diyordu bende gülüyordum ama 90yapınca içti. Hatta fazla içiyor diye düşündüğüm için 1. Ay kontrolünde doktorumuza sordum içebilir demişti. Bir süre sonra 120ye çıktı 3 ay 10 günlük hala daha 120 içiyor bazen de 150. Kilo alımı da fazla değil bu arada.