Meri-Mel içimi aslında çok şüphe düştün Yani ben genel olarak şüpheci bir insanım insanlar konusunda da. Şimdi ablamla konuşunca dedim kaç gündür yazan olmamıştı bugün kadın yazdıktan sonra kaç kişi yazdı satışta mı diye oradan alacağım parayla kızımın odasına eksikleri gidereceğim diye düşünmüştüm dedim Ablam da demek ki dedi bence biraz da imtihan dedi kalbinin sesini dinle sadece hani Allah rızası için elindekinden vazgeçmek var ya bu biraz da o dedi yani bence, yani Allah rızası için yapacağım şu an gerçekten şüphe derseniz hâlâ var içimde ama sadece Allah rızası için … 🥹🙂