Selamlar, bebeğim 6 aylık neredeyse doğduğundan beri gözünde çapak gibi bir akıntı var çok kez doktora götürdük masaj yapın diyorlar. Kimi yukarıdan aşağıya kimi de saat yönünün tersi kafam karıştı. Kimi çay kullanmayın diyor kimi de çay en iyi temizleyici yaşayan var mı? Toparlamasını istiyorum yoksa 1 yaşta anestezi operasyon falan yaşasın istemiyorum. Dışarıya çıkınca iyice artıyor. Ama göz sağlığı içinde dışarıda dolaştırın diyorlar. Tecrübe ve bilgilerinize ihtiyacımız var