Evet çok sinir bozucu zaten bir elimle beşik sallıyorum telefonun şarj alma yeri sıkıntılı tam düzenimi ayarlayıp yatıyorum reklam 🤦♀️ Tıkla tıkla kapanmıyor hadi o arada şarj gevşiyor onu düzelteyim derken diğer elimi de kullanmam lazım yazarken bunaldım reklam kabusumoldu resmen 😂