munuunal ellerinden tutunca oturur pozisyona gelemiyor kafası arkaya düşüyor şu an 2 ay 23 günlük normal midir tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi ? Kucakta kafasını tutuyor
pozimom munuunal 3 aylıkken ek gıda almasını 5 aylıkken de yürümesini beklemeyin şimdiden soyleyeyim ..
guneskizi_ munuunal gayet normal daha çok küçük hem hiç tutamıyor dememişsin zaten annesi o daha minik bir bebiş zamanı var daha 🥰
Esma1993 munuunal bana da bizim dr oyle soylemisti bende sinir olmustum kac aylikti hatirlamiyorum ama kucuktu yani el kadar bebek nasil tutsun daha simdi 2 yasinda allaha sukur bi sorunumuz yok
alya2003 munuunal kızım 3 buçuk aylık daha yeni yeni öyle kafasını tutuyor kaldırırken normalde kucakta tutuyor bizimde doktor 4. Aya kadar tutması lazım dedi bazen tutuyor bazen salıyor kendisini
Esen3536 munuunal oturur pozisyonmu kafasini tutamiyor mu nasil yani saka mi 😀😀 yaa allah askina yapmayin acin okuyun bari desteksiz oturamiyor deyin bide bari kafasini da siz tutcaksiniz kucucuk daha yaa tummytime yaptirin gun icinde yani internet var doktor var
munuunal Esen3536 hanımefendi okumadınız galiba doktor söyledi bana yapması lazım artık diye okumadan orada atıp tutmayın ufacık beyninizle
munuunal Esen3536 hanımefendi okumadınız galiba doktor söyledi bana yapması lazım artık diye okumadan orada atıp tutmayın Esma1993 teşekkür ederim 💗
Esen3536 munuunal beynimin ufakligina sizmi karar veriyorsuz aklinizi mantiginizi kullanin madem sizinki iyiyse biraz beyninizi kullanın