mabellaa giderdim ben. Oğlum 1 yaşında daha hiçbi yere bırakıp bir şey yapmadım. 3 gün önce çok sevdiği bi abla var ona babannesi diyoruz hatta çünkü kendi babannesi yok oğlumun, onu çok seviyor o da oğlumu çok seviyor götürmediğim zamanlar arar sorar özler evde hep uzayı konuşuyorlar kendisi bir erkek arkadaşımızın annesi. Ona bırakıp 1 saat kahve içmeye çıktık bize o kadar iyi geldi ki. Yani buna ihtiyacımız olduğunu farkettik. Şimdi de eşimle bir karar aldık haftada 1 akşam ben kızlarla dışarı çıkıcam o bakıcak 1 akşam da o çıkacak ben bakıcam 😍 böylelikle biz de daha pozitif bi şekilde oğlumuzla ilgilenebilicez. Sürekli çocuğunu ananeye babanneye atan annelerin tarzından hoşlanmıyorum. Yani yargılamıyorum ama o tarz büyütme taraftarı değilim. Ama haftada 1 eşimle baba oğul günü yapabilirler ben de eğlenebilirim bu çok normal. Size de tavsiye ederim iyi gelicek bence biz annelere 🥰