Kızlar ne olur yalnız olmadigimi soyleyin yoksa ben kriz gecircem artik 🤕 çocugumu taniyamaz oldum ben ya. 17 ay 9 gunluk. Ama ben boyle mutsuz memnuniyetsiz mızmız bir cocuk gormedim. Sabahtan aksama kadar aglama sinirlenme ofke ile geciyor. Hic donup oyuncak vs yuzune bakmiyor ya. Anca koltuk masa sandalye sehpa teperinde geziyor indirincede krizlere giriyor. Yine gun icinde benle olunca biraz iyi ama babasi eve geldi mi allahh işte o zaman basliyor her sey. Babasinin kucagindan inmiyor surekli aglayarak isiltedigini yaptirmaya calisiyor. Aksam disari cikartalim nefes alsin diyoruz bebek arabasina binmez kendi yurumez butun yolu kucakta geciriyor illa kucak olcak. Yani bu huysuzluk mızmızlık nereye kadar gidicek ben anlamadim ya. Bu aylarda olur mu 18.ay atagı 🤕 hele birde sabah babasi işe giderken gorun evde kiyamet kopuyor yerelere atiyor kendini agliyor. Evin kapisi acildigi an krizlere giriyor disari cikmak icin 🤕 off off bu neydi boyle sıcaklarda hic cekilmiyor