Kızlar bekarken yolda sürekli laf atıldığı için kendimi kasarak yürümeye başladım kalçamın sallanmamasına dikkat ettim derken ortaya odun gibi birşey çıktı bu bende alışkanlık oldu kazık yemiş gibi yürüyorum bildiğiniz artık rahatsız olmaya başladım ve çok özgüvensiz duruyor 🤣🤣🤣🤣 Bu saatten sonra insan yürüyüşünü değiştirebilir mi kasarak yürümeye başladım 🤦🏻♀️