Kızlar merhaba 69 günlük bebeğim var Adana’da yaşıyoruz ve aşırı sıcak bugüne kadar açmıyordum ama bugün bebeğimin baygın gibi uyumasına dayanamadım klima açtım bize çok değmiyor ama odayı soğuttu siz nasıl geçiriyorsunuz sıcak günleri klima kullanımında nasıl giydiriyorsunuz öğrenebilir miyim ☺️