zeynptgb o zaman boşuna para saymasınlar açıktan okusun liseyi en azından yemek kursuna falan gitsin okul okudu bitti ne olacak hiçbirşey verdikleri milyonlar boş
Ben kızımı liseye açıktan okurmak istiyorum mesela
Büyük bir zaman kalır o zaman da da yemek kursuna bir enstürman olabilir oralara gitsin dil öğrensin