kesi Dün değil ondan önceki gün gece hastaneye gitmiştik beta hcg 1.20 çıkmıştı bugün verdim yine aynı gebelik varmı sizce
patlakprezervatif kesi ben de 1.20 ile başlamıştım on gün sonra tekrar kan verdim 420 çıkmıştı. Ve hiçbir belirtim yoktu
kesi karpuz_ hayır gecikmedi ama korkuyorum eğer gebelik varsa diye çok mide bulantım var ilk testi verdim 1.20 çıktı aradan 35 saat geçince yine verdim aynı. Acaba 48 saatmi geçmeliydi
patlakprezervatif kesi ben bu hesaplardan anlamıyorum ama dediğin gibi olsaydı. 10 gün sonra verdiğim kandaki değerin 420 değil daha fazla olması gerekmez miydi?
karpuz_ kesi o zaman bişey diyemem ama şuan için yok gebelik olmadan belirti göstereceğini sanmıyorum zaten
asmingul487_ kesi yarin bi daha yaptr canm yukselirse iyi yoksa bi kadin doktoruna gozuk derim degermi hatrlamiorm ama o zmn hamilelkk gozuktu doktorm bi hafta sonra gel ddi gttgmde kimyasal dusuk dedi ilaçla gecti